Фотопроєкт

Культурний тил Львова

Як тільки почалося вторгнення, до Львова стали прибувати тисячі біженців. У серії «Тил» фотограф Тарас Бичко зафіксував, як змінювався культурний простір міста.
Тарас Бичко

Фотограф зі Львова. Учасник міжнародного стрит-колективу Little Box Collective та співзасновник групи «Українська вулична фотографія». Фіналіст міжнародних конкурсів Leica Street Photo, Miami Street Photo Festival, London Photo Festival, Documentary Family Awards та International Photography Awards.

— Я почав фотографувати цю серію на другий тиждень після повномасштабного вторгнення. Це була швидка реакція на ситуацію. Я працюю у Львівському муніципальному мистецькому центрі, тож міг спостерігати зміни в нашому просторі. Усе відбувалося буквально на очах: ще декілька днів тому тут проводили культурні події, а тепер простір наповнювався сумом, жалем і страхом. Люди також почали інтуїтивно змінювати свою діяльність.

Оскільки раніше я багато знімав у закладах культури, то вирішив зосередитися саме на них. Об’єктами мого спостереження стали галереї, театри та мистецькі центри. Я хотів показати, яким чином такі простори трансформуються в умовах війни. У результаті я побачив багато прикладів того, як люди використовують свій ресурс для допомоги біженцям. То були як спонтанні волонтерські центри зі збору гуманітарки, так і обладнані для ночівлі місця тощо. Я знімав цей проєкт для себе, не ставлячи жодних цілей, і паралельно займався волонтерською діяльністю.

Одна з кімнат галерейного простору Львівського муніципального мистецького центру
Сцена Львівського академічного духовного театру «Воскресіння»
Мала сцена Львівського академічного духовного театру «Воскресіння»
Мала сцена Львівського театру ляльок
Сцена Театру імені Леся Курбаса
Статуї Діани, Нептуна, Амфітріти та Адоніса на площі Ринок

Я люблю працювати з моментальною фотографією, яка насамперед про чесність. Мені важливо було зафіксувати, як усе виглядало тоді, адже через деякий час ці установи повернулися до своєї звичної діяльності.

Я знімав панорамні кадри, а потім скріплював їх за допомогою звичайного степлера. У моєму уявленні цей степлер — українці, які не здалися, а навпаки, згуртувалися. Своїми зусиллями вони з’єднують те, що, здавалося, легко зруйнувати. Кожен зараз творить історію України.

Я люблю працювати з моментальною фотографією, яка насамперед про чесність.

Статуя Матері Божої в центрі Львова
Катедральний собор Успіння Матері Божої
Каплиця Боїмів
Мала сцена Театру Лесі Українки
Камерна сцена Національного драматичного театру імені Марії Заньковецької
Камерна сцена Національного драматичного театру імені Марії Заньковецької
Гарнізонний храм святих апостолів Петра і Павла
Гарнізонний храм святих апостолів Петра і Павла

Нове та Найкраще

150

242

42
433

Більше матеріалів