Тут міг бути член: Колажі з порножурналів у портфоліо Пацифіко Сілано
Американський художник. Живе та працює у Нью-Йорку. Виставлявся у США, Росії, Нідерландах, Італії, Великій Британії, Франції, Мексиці. Публікувався в Art News, Musée Magazine, British Journal of Photography, Aperture, Washington Post.
— Я завжди працюю з реальними журналами, і за останні років десять мені вдалося знайти в мережі реселерів, які спеціалізуються на вінтажній еротиці. Моїм основним джерелом протягом багатьох років був eBay, точніше його прихований розділ із матеріалами лише для дорослих. На жаль, нещодавно він припинив роботу і сайт заборонив майже всі матеріали сексуального характеру. Втрата eBay в якості ресурсу сильно вплинула на мою художню практику. Тож прямо зараз я пристосовуюся, знаходжу нові способи отримати журнали, які мають ключове значення для моєї роботи.
Немає таких видань, які я врятував би від створення колажів. Потрібно вбивати своїх улюбленців. Якщо це журнал, який мені дуже подобається, я сканую його у високій роздільній здатності, щоб завжди можна було повернутися до оригіналу і послатися на нього.
Мені подобається процес створення об’ємної форми із пласких журнальних сторінок. Кінцевий результат у вигляді інсталяції — мій спосіб втілити свої ідеї у життя. Він відсилає до того, як я роблю багато своїх фотографій — накладаючи шари та використовуючи кадрування. Це надзвичайно важлива частина готової роботи, що дозволяє мені розкривати чи, навпаки, прибирати якісь елементи зображення.
Спочатку у мене в голові є наратив, який я хочу дослідити за допомогою картинок. Він і приводить мене до пошуку потрібних зображень, яких я бачив дуже багато за ці роки. Зазвичай це якісь кліше, на які я хочу звернути увагу. У мене є колекції пейзажів, океанів та заходів сонця; я беру їх зі свого архіву, а потім починаю експериментувати з відбитками, щоб подивитися, як вони виглядають поруч один з одним.
Я бачу себе в багатьох своїх роботах, які дають більш чуйне уявлення про те, яким може бути чоловік. Це один з аспектів переосмислення зображень, але також мої колажі досліджують, як час впливає на знімки та змінює їхній зміст.
Я бачу себе у багатьох своїх роботах, які дають більш чуйне уявлення про те, яким може бути чоловік.
Є дуже багато труднощів, які треба подолати, працюючи з підступною природою порнографії. Ось чому я все ще знаходжу нові способи переосмислення цих знімків через десять років. За основу я беру роздуми про те, де ми знаходимося зараз та як ми дивимося на минуле стосовно сьогодення. Це впливає на тип зображень, які мене приваблюють під час створення інсталяції.
Є дуже багато труднощів, які треба подолати, працюючи з підступною природою порнографії.
Я дуже американський художник, мене цікавлять суперечності та недоліки, які існують у міфотворчості цієї країни. Мене захоплює те, як вони проявилися в культурі квір-зображень, і це визначає багато символів у моїй роботі. Я розумію, що моя мова не завжди може бути зрозуміла за межами Америки, проте я вважаю свої роботи важливими, особливо в нинішні часи.