Ніжна казка про смерть: Як Гільєрмо Дель Торо переповідає «Піноккіо» на новий лад 1 100 Дмитро Десятерик 01.12.2022
І тільки тінь колишньої краси: Якою вийшла «Імперія світла» Сема Мендеса 595 Дмитро Десятерик 28.11.2022
Гучний постріл у молоко: Рецензія на фільм «Росія 1985—1999: TraumaZone» 3 402 Дмитро Десятерик 14.11.2022
Нічого особистого — лише війна: Рецензія на драму «На Західному фронті без змін» 10 488 Дмитро Десятерик 03.11.2022
Люби, інтригуй, вбивай: Як серіал «Дім Дракона» тримає рівень «Гри престолів» 1 292 Дмитро Десятерик 14.09.2022
Орки завдають удару у відповідь: Що не так із серіалом «Володар перснів: Персні влади» 3 312 Дмитро Десятерик 12.09.2022
Найкращі серед найгірших: Як фільми Ґаса Ван Сента заперечують американську мрію 4 529 Дмитро Десятерик 25.07.2022
Режисер Асгар Фархаді: «У мене стільки запитань без відповідей, що я не наважуся щось радити іншим» 330 Іра Грищенко 21.07.2022
Досконала недосконалість: Як Гаррісон Форд став втіленням нового кіногероя 5 766 Дмитро Десятерик 13.07.2022
Прип’ять документальна. Рецензія на «Чорнобиль: втрачені записи» від HBO 734 Дмитро Десятерик 30.06.2022